In 2012 KFC deschide în România primul restaurant cu design „In-Store Prepared” (ISP) din Europa bazat pe un concept urban modern cu fatade ventilate, placari ceramice si placari cu bond. Aflat în zona comercială Băneasa Shopping City este cel de-al doilea restaurant KFC tip „drive thru” din Bucureşti, după cel din zona Mihai Bravu.
KFC Băneasa Drive Thru, restaurantul KFC cu numărul 48 din ţara noastră, a fost inaugurat pe 1 decembrie în urma unei investiţii de 740.000 euro şi are o suprafaţă totală de 390 m2. Deschiderea acestei noi unităţi a creat 45 de noi locuri de muncă, și se preconizează că cifra de afaceri pe an se va ridica la suma de 1,2 milioane de euro.
Conceptul KFC ofera clientilor un restaurant modern, urban, cu un accent ridicat pus pe calitate si rapiditatea servirii. Dovada exigentelor celor de la KFC o face premiul ‘Restaurantul KFC cu cel mai bun design din lume in 2014’ distinctie acordata de Yum Brands International.
Pentru ca lucrarile de calitate trebuie intretinute de profesionisti, Glass rom Impex participa in 2015 la refacerea fatadei ventilate cu placari ceramice Apavisa.
Toate produsele KFC se adreseaza oamenilor, in consecinta tot designul KFC este gandit sa satisfaca oamenii. Logo are in componenta o fata umana, chipul colonelului Sanders. O față umană o puțeti iubi sau urî, o puteți place sau displace, dar acest tip te va iubi cu siguranta dupa ce vei gustat din puii lui.
Experianta in proiectarea tehnologica, productia si montajul de placare cu fibrociment recomanda Glass Rom Impex pentru realizarea acestui tip de lucrari. Compania noastra contribuie la dezvoltarea urbana si arhitecturala a orasului de mai bine de 20 de ani. Acest tip de placari ceramice completeaza portofoliul de peste 500.000 de metrii patrati ai companiei.